Veelgestelde Vragen

Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

Boven de €75 is de verzending gratis, bestellingen onder de €75 rekenen wij €6,95(NL) en (8,95BE) verzendkosten.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer je pakket is verzonden, ontvang je een e-mail met een track&trace code. Aan de hand daarvan kun jij je bestelling volgen. 

Retour

Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling retour te sturen? 

Niet helemaal tevreden met je bestelling? Dat kan gebeuren! Bij DivaShoes heb je de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 werkdagen na ontvangst terug te retourneren.

Wat zijn de retourkosten? 

De retourkosten zijn voor de rekening koper met eigen keuze pakketverzender. 

Binnen welke termijn wordt mijn retourzending verwerkt? 

Wanneer wij jou retour hebben ontvangen, verwerken wij je retour binnen 2 tot 5 werkdagen. Daarna ontvang je een terugbetaling van je retour.

Bekijk onze algehele retourbeleid bij ruilen & retourneren

Kan ik mijn items ruilen?

Ja, dat kan zeker! Je kunt een mailtje sturen naar info@joanmode.nl of een berichtje sturen naar 06-43421538 en aangeven welk item je wilt ruilen. Onze klantenservice kijkt dan met je mee om de juiste maat en/of kleur (mits op voorraad) naar je toe te sturen wanneer wij jou retour hebben ontvangen. 

Is het mogelijk om een sale items te retourneren?

Ja, dit is mogelijk mits de items ongedragen zijn en het kaartje nog is bevestigd. 

Wat moet ik doen als ik een beschadigd item ontvangen heb?

Helaas kan het voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun jij hier natuurlijk niks aan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Vergeet niet om je ordernummer en foto’s van de klacht mee te sturen. Onze klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met je op en zoekt samen met jou naar de beste oplossing. 

Wat is het retouradres?

Ons retouradres is: DivaShoes, Anthonie Fokkerstraat 49D, 3772 MP Barneveld

Bestellen

Komen uitverkochte items weer terug op voorraad?

We doen ons best om alle uitverkochte items weer aan te vullen. We zijn hierin afhankelijk van de leverancier

Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?

Wij raden je aan om te kijken welke maat het model draagt. Mocht het item anders vallen dan normaal dan staat dit erbij in de beschrijving. Wil je toch advies rondom de maten en/of afmetingen? Neem dan vooral contact op met onze klantenservice. 

Wanneer is de klantenservice bereikbaar? 

Wij proberen binnen 24 uur antwoord te geven op mailtjes en berichtjes via Whatsapp. 

Betalen

Wat zijn de verschillende betaalmethodes?

Nederland: iDeal, Creditcard, Klarna (achteraf betalen)

België: Bancontact, Creditcard

Hoe gebruik is een kortingscode of giftcard?

Heb jij een online kortingscode of giftcard? Dan kun je onderaan de pagina winkelwagentje een waardebon code invoeren. Klik op toepassen en de kortingscode of giftcard wordt automatisch verrekend. 

Ontvang ik een bevestiging van mijn betaling?

Ja, je ontvangt na je betaling binnen een paar minuten een bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat dit mailtje in je spam terecht is gekomen. Heb je geen bevestiging gehad? Neem dan contact op met onze klantenservice

Klantenservice

Wij zijn maandag t/m vrijdag van 9.00 uur t/m 16.00 uur geopend. Ons streven is om binnen 24 uur te reageren op e-mail en whatsapp.

Adres

Anthonie Fokkerstraat 49D
3772 MP Barneveld

Telefoon

Volgen